Hoppa över till innehåll

Vad behöver du hjälp med?

Vanliga frågor och svar

Hur snabbt får jag mitt paket efter ordern är lagd?
Vi försöker skicka din order inom 2-3 vardagar efter lagd order.

Har ni en butik?
Om vi har! Vi har 700 kvm fullproppat med allt från marinelektronik, outdoorprylar till fiskeprylar. Butiken ligger i Linköping på Låsbomsgatan 27. Vardagar har vi öppet 10-17.00 men öppnar på helger efter bokning. Varmt välkommen till oss!

Kan jag ångra min beställning?
Du har alltid 14 dagars ångerrätt (öppet köp) på Sonarstore.se i enlighet med distans- och hemförsäljningslagen. Vill du nyttja ångerrätten behöver du kontakta oss och meddela att du vill ångra ditt köp inom 14 dagar, räknat från dagen du tagit emot varan. Returfrakten betalas av dig som kund, och du kommer att få instruktioner av oss hur du går tillväga när du har meddelat att du vill ångra köpet.

Vilka olika betalningsalternativ finns det?
Vi erbjuder kortbetalning, Swish, fakturabetalning, delbetalning, kontobetalning samt direktbetalning via internetbank. Vi erbjuder även betalning med presentkort som är köpt hos oss. Välj det som passar dig bäst, helt enkelt!

Do you ship outside Sweden?
Yes, we serve a substantial number of customers from Denmark, Finland, Norway, and various other European countries. 🌍 Shipping rates are usually between 20-30 Euros for accessories and electronic orders. We can ship to various European destinations; just let us know your preferred delivery location, and we'll provide manual assistance.

Våra experter

Butik

Vår kundtjänstpersonal är kunnig, engagerad och alltid redo att hjälpa dig. De ser till att din shoppingupplevelse är både trevlig och informativ. Besök oss i butiken, och du kommer att få utmärkt service från vårt team. Telefon: 013–13 28 08

Verkstad

Vår verkstadspersonal är kunnig och dedikerad till att ge din utrustning bästa möjliga service. Vi ser till att allt är i toppskick så att du kan njuta av dina äventyr till fullo. Behöver du hjälp? Kontakta oss redan idag på verkstad@explr.se